Geslaagde clinic

Zaterdag 30 januari jl zijn we met een groep Taekwondoka’s in Waalwijk aanwezig geweest bij de South Clinic. Deze clinic is georganiseerd door Budo vereniging Rijen en RMG Tilburg met een tweeledig doel. Enerzijds ter ere van een goede vriend Ruben Munoz Gonzalez. Hiervoor is tevens geld ingezameld dat gedoneerd wordt aan het KWF.

Anderzijds had het als doel om wat te werken aan het niveau van de deelnemers. Voor deze dag zijn de deelnemers in vier groepen ingedeeld op graduatie. Per groep kregen ze een clinic in de verschillende onderdelen van Taekwondo: Sparring, Zelfverdediging, Eénstaps-sparring en Stijlvormen.

De deelnemers weden bijgestaan door een team van ervaren leraren die ieder een onderdeel voor hun rekening namen. Het is een geslaagde dag geweest waar plezier met elkaar in deze sport centraal stonden. Mogelijk dat deze dag in de toekomst een vervolg gaat krijgen in de vorm van een repeterend evenement.